Εστίαση: οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά

 

Αυτοί οι παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο και συχνά καθοριστικό για να σας προτιμήσουν οι πελάτες σας και να μείνουν ευχαριστημένοι…

 

Οι ονομασίες των πιάτων: Όταν τα πιάτα έχουν εμπορικές ονομασίες, όπως για παράδειγμα μία σως που έχει το όνομα κάποιου γνωστού Brand ποτού, προσελκύουν κατά 27% περισσότερους πελάτες σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησαν ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Illinois. Το ίδιο αποτέλεσμα μπορεί να υπάρξει αν η ονομασία ενός πιάτου παραπέμπει σε κάποιο οικείο πρόσωπο. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων περιλαμβάνουν στο μενού πιάτα με το όνομα κάποιου συγγενικού τους προσώπου (π.χ. της γιαγιάς τους), προσελκύοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

 

Η μουσική: Σύμφωνα με άλλη Ερευνά του Πανεπιστημίου του Leicester αποκάλυψε ότι όταν στο εστιατόριο ακούγεται κλασική μουσική, τότε αυτή προδιαθέτει τον πελάτη να αγοράσει καλύτερο μπουκάλι κρασί.
Τα χρώματα: αυτά που μας ανοίγουν την όρεξη είναι το κόκκινο, το κίτρινο, το καφέ και το πράσινo, σε αντίθεση με το μπλε ή το μαύρο που έχουν αντίθετη επίδραση ως προς την όρεξη. Ιδιαίτερα το κόκκινο θεωρείται το χρώμα της όρεξης και μάλιστα σε συνδυασμό με το άσπρο.. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγουν τον συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό πολλές γνωστές μάρκες τροφίμων και αναψυκτικών.

 

Και μην ξεχνάτε ακόμη: το service των πελατών αποτελεί επίσης έναν από τους νευραλγικούς τομείς.

 

No Comments Yet.

Leave a comment